loading...

رزرو هتل هاي ايران

رزرو هتل

بازدید : 736
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

باغ عمارت مسعوديه بادستور هتل استقلال مسعود ميرزا حاكم اصفهان، ملقب به ظل السلطان فرزند ناصرالدين شاه پس از آقامحمد در 1295 ق، به سركارگري رضا قلي خان (ملقب به سراج الملك) در زميني به وسعت حدود 4000 مترمربع و مركب از هتل استقلال بيروني (ديوان خانه) و اندروني و هتل اسپيناس پالاس ديگر ملحقات بنا شده است. در واقع نام اين عمارت نيز برگرفته از نام مسعود ميرزا به مسعوديه شهرت يافته است. هتل اسپيناس پالاس معمار اين بنا استاد شعبان معمار باشي و ناظر آن ميرزا رضا قلي هتل استقلال خاني ملقب به سراج الملك است. عمارت مسعوديه در طول سالهاي عمر خود شاهد وقايع بسيار زيادي بود. در جريان جنبش مشروطه با توجه به نزديكي آن به ميدان بهارستان و اختلاف ظل السلطان با برادرش مظفر هتل استقلال الدين شاه و فرزند او، يكي از هتل اسپيناس پالاس پايگاه هاي مشروطه خواهان و مخالفان محمد علي شاه بود. در سال 1287 در نزديكي اين عمارت بمبي دست ساز زير كالسكه محمد علي شاه منفجر شد كه بهانه لازم را براي به توپ هتل استقلال بستن مجلس دست هتل اسپيناس پالاس او داد. پس از واقعه بهارستان، عمارت مسعوديه نيز به همراه خانه ظهيرالدوله و هتل استقلال ساير مشروطه هتل اسپيناس پالاس خواهان به رگبار بسته شد.

بازدید : 656
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شهر تهران پايتخت ايران به دلايل مختلفي مقصد بسياري از گردشگران و ايران دوستان مي باشد. علاوه بر سفر هاي كاري كه براي خريد از بازار بزرگ و تاريخي شهر انجام ميشود و يا سفر هاي به قصد شركت در نمايشگاه بين المللي تهران يا ساير سمينار ها و كنفرانسها انجام مي شود تهران داراي جاذبه هاي ديگري نيز مي باشد. مجموعه بزرگ كاخ هاي سعد آباد و كاخ هاي ديگري كه در سطح شهر پراكنده هستند و قدمت آنها به دوره قاجار و قبل تر ميرسد و همچنين مناطق خوش آب و هايي مثل دركه و دربند و موزه هاي بسياري كه در سطح شهر قرار دارند از ديگر جاذبه هاي شهر تهران مي باشد.

تهران شهري ايست كه امكانات بسياري براي گردشگران در آن موجود است. تهران داراي دو فرودگاه بزرگ مي باشد، ايستگاه راهن و 4 ترمينال اتوبوس هاي برون شهري، سيستم حمل و نقل شهري بزرگ و وجود خطوط مختلف مترو از ديگر امكانات شهر تهران مي باشد.

گردشگران با هر بودجه اي ميتوانند در شهر تهران براي رزرو هتل اقدام نمايند. تهران داراي انواع هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد. براي رزرو هتل هاي تهران در هر نقطه اي از شهر بدون مشكل مي توانيد اقدام نماييد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران هتل هاي مختلفي وجود دارند كه آماده پذيرايي از مسافران مي باشند.

براي رزرو هتل هاي تهران مي توانيد از طريق سايت رزرواسيون آريا اقدام نماييد، ما از طريق اين سايت مي توانيم با تخفيف هاي زياد رزرو هر يك از هتل هاي تهران را براي شما انجام دهيم.

بازدید : 774
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تهران شهري بزرگ در شمال ايران و پرجمعيت ترين شهر كشور است. با وجود اينكه قدمتي چند صد ساله دارد و در شمال شهر تاريخي ري كه سال ها پايتخت ايران بوده است واقع شده ولي به لحاظ اصالت بر خلاف ساير شهر هاي ايران داراي فرهنگ، سوغات يا ابنيه هايي نيست كه اصالت خود را از آنها گرفته باشد در واقع تهران شهري است كه با توجه به موقعيت سياسي خود و به ويژه در صده اخير مركز تردد مردم سراسر ايران و محل وقوع دو انقلاب تاريخ ساز براي كشور بوده است و در واقع ملقمه اي از همه ي فرهنگ هاي ايران است. به همين خاطر شما فرهنگ هاي اقوام و شهر هاي مختلف ايران را در هر گوشه اي از اين شهر ميتوانيد ببنيد. ولي در سال هاي اخير بعد مدرن و سرمايه داري نسبت به ديگر ابعاد آن برتري دارد. به همين خاطر چيز هايي را كه شما نميتوانيد در ساير شهر هاي ايران پيدا كنيد در تهران ميتوانيد آن را به آساني پيدا كنيد و اين براي مسافران شهر تهران مي تواند از جمله جاذبه هاي آن باشد. پس اگر دنباله تازه ها هستيد پيشنهاد ميكنيم كه مسير سفر خود را به سمت تهران بچرخانيد.

براي هر مسافري در بدو ورود به شهر تهران مسئله اقامت در اولويت قرار دارد. هتل هاي تهران در سراسر شهر به اندازه كافي پراكنده شده اند و شما با توجه به محل هايي كه براي تردد براي شما اولويت دارد مي توانيد هتل خود را انتخاب كنيد. براي مثال اگر قصد رفتن به نمايشگاه بين المللي تهران را داريد ميتوانيد يك اتاق مناسب در هتل استقلال رزرو كنيد يا اگر براي تجارت به تهران مي آييد و مي خواهيد يك قرار كاري تمام عيار را تدارك ببينيد پيشنهاد ما رزرو اتاق در هتل تازه تاسيس و 5 ستاره هتل اسپيناس پالاس است. شما در هتل اسپيناس پالاس تهران مي توانيد شبي آرام را در محيطي مجلل سپري كرده و صبح پس از صرف صبحانه اي كامل، در فضاهاي تعبيه شده هتل جلسه كاري خود را با خيال راحت و با بهره گيري از كادر مجرب هتل اسپيناس پالاس بر گذار كنيد.

از ديگر موارد مهم در مدت اقامت شما در شهر تهران غذا مي باشد. در تهران شما غذاي خاصي را نميتوانيد پيدا كنيد ولي غذا هاي خاص هر شهر ديگري را در رستوران هاي شهر تهران ميتوانيد پيدا كنيد اينجا پر است از انواع رستوران ها با غذا هاي سنتي و محلي و فست فود هاي باحال و شيك. ميانگين قيمت غذا در رستوران هاي گران قيمت حدود 60 هزار توان و در رستوران هاي معمولي 15 هزار تومان مي باشد.

براي سفر به تهران نيز مي تونيد از فرودگاه هاي امام خميني و مهرآباد و همچنين از ترمينال هاي اتوبوس راني تهران كه در چهار طرف و مركز شهر قرار دارند و به سراسر ايران در هر ساعتي اتوبوس در آنها يافت ميشود استفاده كنيد. همچنين راه آهن تهران در خيابان وليعصر نيز قطار براي تردد در ايران را دارد به ويژه براي مسير تهران به مشهد و بر عكس و همچنين شما ميتوانيد از امكانات رزرو هتل مشهد در فرودگاه هاي مشهد نيز استفاده به عمل بياوريد.

در آخر هم تهران پر است از مكان ديدني انواع موزه هاي، بنا ها، كاخ ها و فضا هاي طبيعي و جاذبه هاي فضاي سبز كه از ديدن آنها لذت خواهيد برد و به ويژه لذت خريد در انواع پاساژ ها و مراكز خريد بسيار بزرگ كه در سطح خاورميانه تك هستند.

بازدید : 1002
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ري يكي از نقاط باستاني ايرانيان هتل مهر تهران با آثاري از هزاره هاي چهارم و پنجم قبل از ميلاد است. درباره پيدايش شهر باستاني ري، مانند ديگر شهرهاي باستاني، افسانه هاي متفاوتي وجود دارد. بناي آن، گاه به شيث بن آدم )ابوالبشر(، گاه به منوچهر، پادشاه افسانه اي ايران، و گاه هتل مهر تهران به هوشنگ، پسر كيومرث، نسبت داده مي شود. نام ري از دوره ساسانيان به بعد بر اين شهر گذاشته شد و مردم اين شهر با آمدن سپاهيان اسلام به دين اسلام گرويدند. در دوره هتل مهر تهران اسلامي، ري پناهگاه فرمانداران بني اميه بود. بر پايهٔ اسناد و مدارك تاريخي، با آن كه شهر ري بر اثر زلزله هايي چند )چون زلزله ٢٣٦ ق. ٨٥٠ يا ٨٥ ١ م.( ويران شد و يورش تركان نيز بر آن آسيب هاي فراوان وارد آورد، همچنان پايدار ماند.

برچسب ها هتل مهر تهران , تهران ,
بازدید : 920
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انفاق و تعاون در جامعۀ عشايري تهران » شيرواره « جشنوارۀ پس از كوچ عشاير به منطقه هتل سروش تهران كوهستاني ارجمند و استقرار جمعيت هتل گلستان تهران در منطقه ، در اولين روز شير دوشي مراسم برگزار مي شود. اين جشنواره نمادي از ايجاد روحيه مشاركت پذيري در جامعه هتل گلستان تهران عشايري است. » شيرواره « جشن از آن جا كه فراوري روزانه هتل سروش تهران شير براي هر خانوار مقرون به صرفه نيست و ميزان شير توليدي دام هاي هر خانوار براساس تعداد دام متفاوت است، پس با تعيين نوبت براي خانواده ها براساس هتل گلستان تهران تعداد دام آن ها، هر خانواده از مقدار شير معين براي توليد فراورده هاي لبني برخور دار مي شوند. از ديگر هتل گلستان تهران مراسم خاص اين جشنواره اهداي تمام شير دوشيده هتل سروش تهران شده در روز اول به مكان هاي مقدس و متبركه نزديك محلّ استقرار عشاير و توزيع آن در بين افراد مستمند است.

بازدید : 930
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تهرانيان قديم در همه هتل ونوس تهران اعياد خود سنت حسنه هتل ثامن تهران جمع شدن افراد خانواده در منزل يك بزرگ تر را حفظ مي كردند امروزه نيز در بسياري از خانواده ها همه هتل ثامن تهران فرزندان در منزل مادر و پدر جمع مي شوند. ميوه هايي كه در اين شب خورده مي شود عبارتند از: هندوانه سرخ، انار سرخ، سيب سرخ و ليموي زرد، هندوانه كه مهمترين ميوه سرسفره هتل ونوس تهران چله است به عنوان نمادي كروي كه بيرونش سبز و درونش قرمز است و سمبل خورشيد محسوب مي شود. از ديگر مراسم اين شب، بيان قصه هايي از رستم و سهراب و خواندن اشعار زيبا و دلنشين است. تهراني ها شب يلدا را همه ساله جشن هتل ونوس تهران مي گيرند تا سنت هاي زيباي قديم را در لابه لاي زندگي ديدشان حفظ كنند.

بازدید : 926
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پل چوبي: قبل از اينكه شهر تهران به هتل آپادانا تهران شكل امروزي خود درآيد، دور شهر دروازه هايي بنا شده بود تا دفاع از شهر ممكن باشد، يكي از آن ها دروازه شميران بود با خندق هايي پر از آب در اطرافش كه براي عبور از آن از پل چوبي استفاده مي شد امروزه از اين دروازه و آن هتل آپادانا تهران خندق پر از آب اثري نيست، اما اين محل همچنان به نام پل چوبي هتل آپادانا تهران معروف است. ونك: نام ونك تشكيل شده است از دو حرف )ون( كه نوعي درخت است )زبان گنجشك( و حرف )ك( كه به صورت صفت هتل فرديس تهران ظاهر مي شود. فرحزاد: اين منطقه به دليل آب و هواي فرح انگيزش به همين نام معروف شده است. جواديه: بسياري از زمين هاي جواديه متعلق به آقاي فردانش بوده كه اهالي محل به او جواد آقا بزرگ لقب داده بودند هتل فرديس تهران. مسجد جامعي نيز توسط جواد آقا بزرگ در اين منطقه هتل فرديس تهران بنا شده است كه به نام مسجد فردانش هم معروف است.

بازدید : 913
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عودلاجان: اين محله واقع در محدوده هتل مركزي تهران خيابان هاي پامنار )از غرب(، سيروس )از شرق(، چراغ برق )اميركبير( )از شمال( و بوذرجمهري )از جنوب( بوده است. چال ميدان: نام چال ميدان به زمان هاي بسيار قديمي تر باز مي گردد. به دليل وجود دو مركز بسيار هتل مركزي تهران قديمي آيين هتل حافظ تهران تشيع در اين مناطق )بقعه امامزاده يحيي و بقعه امامزاده سيداسماعيل( و نيز شكل گيري و توسعه آيين تعزيه خواني و روايت نهضت عاشورا و نيز تمركز مراكز اقتصادي آن زمان محله بازار در مجاورت اين منطقه توسعه يافت. سنگلج: سَنگِلَج يكي از محله هاي قديمي شهر تهران ست. محله سنگلج هتل حافظ تهران از ضلع جنوبي پارك شهر، خيابان بهشت تا بازار قوام الدوله و از غرب تا خيابان هتل حافظ تهران وحدت اسلامي و ٣٠ تير و از شرق هتل مركزي تهران تا خيابان خيام امتداد داشته است. دانسته اند. رج به معني رديف است و اصطلاح سنگ رج مربوط به تقسيم » سنگ رج « برخي نام سنگلج را دگرگون شده آب با پاره هاي سنگ بوده است.

بازدید : 972
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قرار گرفتن استان تهران در دامنه هتل اورين رشته كوه هاي البرز و نيز پيشينه هتل اطلس تهران تاريخي استان، مسيرهاي گردشگري فراواني را به وجود آورده است؛ مانند: مسير لار هراز: شامل جاذبه هاي طبيعي بسيار زيبايي مانند غار گل زرد، رودخانه هتل اطلس تهران هراز، چشمه هتل اورين آب گرم لاريجان، روستاهاي لاسم، وانا و مكان هاي تاريخي مانند كاروانسراي شاه عباس است. مسير شهريار: شامل بوستان ها و باغ هاي بسيار زيبا، اماكن زيارتي مانند مقبره هتل اطلس تهران لوط پيامبر و روستاهاي متعدد است. از ديگر مسيرها مي توان به هتل اورين مسير فشم ميگون، فيروزكوه، دماوند، ورامين و . . . اشاره كرد.

بازدید : 907
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

راه هاي ارتباطي يكي از عوامل هتل مينا تهران توسعه صنعتي در استان تهران محسوب مي شود. هتل اليان تهران بعد از انقلاب اسلامي، توجه زيادي به احداث راه هاي استان صورت گرفته است؛ به طوري كه در سال 1360 طول شبكه راه هاي استان )آزادراه، بزرگراه، راه هاي اصلي و فرعي و راه هاي روستايي( معادل 2417 كيلومتر بوده در حالي هتل اليان تهران كه تا پايان سال 1387 به 4983 كيلومتر رسيده است كه نشان دهنده هتل مينا تهران رشد بسيار بالاي آن است. براساس آمار و اطلاعات طي چندين سال گذشته، بيشترين تعداد حمل مسافر از طريق پايانه هاي مسافربري موجود دراستان بوده است. هتل اليان تهران حمل مسافر از طريق راه آهن نسبت هتل مينا تهران به سال 1375 به سه برابر افزايش يافته است

تعداد صفحات : 13

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 719
  • بازدید کلی : 1890503
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه